luni, decembrie 21, 2009

libertate...de 20 de ori...

Pot sa aleg felul in care vedeti aceste litere. Le-am ales sa fie subtiri, simple, asemanatoare celor batute la masina de scris. Poate nu sunt frumoase, dar le-am ales eu...asa cum am dorit.
Si-am mai ales ceva in seara asta. Am ales sa nu mai vizionez un documentar minunat pe History Channel. Sau sa vizionez un film recent luat jos de pe internet. Sau sa ma amuz cu filmuletele filmate de oameni cu ocazia nuntilor si impartasite noua pe Youtube. Sau sa aplaud laureatii Galei 10 pentru Romania,...
"Cameramanii au primit indicatii ca in eventualitatea in care se intampla ceva neprevazut, sa filmeze cerul." Si era albastru si frumos cerul filmat de acesti cameramani in 21 decembrie 1989 cand multimea adunata la mitingul convocat de PCR l-a huiduit pe Ceausescu...
Am ales in aceasta seara sa ascult clapele unui pian, strunele unei viori si ale unor violoncele. Am ales sa privesc, fara prea multe comentarii, imaginile in care romanii din Bucuresti s-au grupat la Inter. Si am privit si-am ascultat cum sunau gloantele, cum se intoneaza cu adevarat "Desteapta-te romane" si cum focul a inceput sa arda in noapte...
In aceasta seara nu se apluda la televizor. In aceasta seara oamenii sunt in doliu la televizor. In aceasta seara se plange la televizor. Si tot ce vad si aud la televizor le datorez LOR.
In aceasta seara nu mai acuz pe nimeni, nu mai cred pe nimeni si nu mai intentionez sa aflu ceva. Doresc doar sa le multumesc si sa-i admir. Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu